Gry szkoleniowe
W ramach szkoleń sprzedażowych (tradycyjnych oraz online) prowadzimy gry i symulacje:
- komunikacyjne – uczące komunikacji z klientem,
- negocjacyjne – dotyczące strategii negocjacji biznesowych
- strategiczne – uczące strategii sprzedażowych, strategii konkurencyjnych, produktowych i marketingowych
- finansowe – pokazujące finanse sprzedaży w atrakcyjny intuicyjny i zabawowy sposób (przy zachowaniu dbałości o precyzyjne przekazanie potrzebnej handlowcom wiedzy finansowej)
- branżowe i produktowe – pokazujące strategie biznesowe np w FMCG, farmacji czy przemyśle automotive. Te gry projektujemy indywidualnie, dopasowując je do potrzeb (np celem gry może być pokazanie strategii wejścia konkretnego produktu na rynek w konkretnej sytuacji biznesowej i rynkowej firmy).
Z ofertą naszych gier strategicznych poświęconych tematyce sprzedaży i zarządzania sprzedażą mogą Państwo zapoznać się w naszym serwisie
symulacje.edu.pl.
Jeśli są Państwo zainteresowani poznaniem bliżej naszych programów, doświadczeń, lub metod pracy, albo chcą Państwo otrzymać wstępną ofertę – serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami.