Gry szkoleniowe

W ramach szkoleń sprzedażowych (tradycyjnych oraz online) prowadzimy gry i symulacje:

  1. komunikacyjne – uczące komunikacji z klientem,
  2. negocjacyjne – dotyczące strategii negocjacji biznesowych
  3. strategiczne – uczące strategii sprzedażowych, strategii konkurencyjnych, produktowych i marketingowych
  4. finansowe – pokazujące finanse sprzedaży w atrakcyjny intuicyjny i zabawowy sposób (przy zachowaniu dbałości o precyzyjne przekazanie potrzebnej handlowcom wiedzy finansowej)
  5. branżowe i produktowe – pokazujące strategie biznesowe np w FMCG, farmacji czy przemyśle automotive. Te gry projektujemy indywidualnie, dopasowując je do potrzeb (np celem gry może być pokazanie strategii wejścia konkretnego produktu na rynek w konkretnej sytuacji biznesowej i rynkowej firmy).

Z ofertą naszych gier strategicznych poświęconych tematyce sprzedaży i zarządzania sprzedażą mogą Państwo zapoznać się w naszym serwisie
symulacje.edu.pl.

Jeśli są Państwo zainteresowani poznaniem bliżej naszych programów, doświadczeń, lub metod pracy, albo chcą Państwo otrzymać wstępną ofertę – serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami.

3.9/5 - (12 votes)