Od 18 lat realizujemy warsztaty rozwijające kompetencje interpersonalne i osobiste pracowników polskich firm. Nasze podejście do szkoleń miękkich zostało docenione w trzech ostatnich rankingach firm szkoleniowych – w każdym z nich zajęliśmy miejsce na podium (więcej o rankingach).

Szkolenia miękkie – nasze specjalizacje

Prowadzimy szkolenia (tradycyjne oraz online) związane z:

  1. Rozwojem umiejętności osobistych – takich jak podejmowanie decyzji, kreatywność czy zarządzanie czasem
  2. Kształtowaniem kompetencji interpersonalnych – np. praca w zespole, komunikacja, rozwiązywanie konfliktów
  3. Pracą menedżera: motywowanie, coaching, budowanie zespołów czy przywództwo
  4. Pracą handlowców: metody i techniki sprzedaży, obsługa i budowanie relacji z klientem, negocjacje

Miękkie tematy – praktyczne podejście

Wszystkie nasze szkolenia cechuje biznesowe i praktyczne podejście. Warsztaty realizowane są przez praktyków – niemal wyłącznie byłych menedżerów w wiodących polskich firmach i międzynarodowych koncernach.  Niektórzy z nas łączą swoje doświadczenie z wykształceniem psychologicznym, inni ukończyli studia biznesowe. Dlatego, choć pomagamy rozwijać miękkie umiejętności, ćwiczymy ich zastosowanie w realnych biznesowych sytuacjach, odnosimy poznane metody realnych problemów zawodowych. Wielokrotnie też uzupełniamy program szkoleń o poznanie konkretnych narzędzi, które można zastosować już nazajutrz po szkoleniu.

Interaktywnie i symulacyjnie

Jak pracujemy? Przede wszystkim ćwiczeniowo. Do naszych ulubionych form szkoleniowych zaliczamy:

  1. Gry menedżerskie i komunikacyjne – które równie chętnie jak w sali szkoleniowej, prowadzimy w plenerze. Nie traktujemy ich jako zabaw integracyjnych: gruntownie je analizujemy, omawiamy, odnosimy do realiów
  2. Symulacje sytuacji zawodowych – w formie zadań grupowych, scenek (prowadzonych na kilka różnych sposób – by nie nudziły się), indywidualnej pracy z narzędziami planistycznymi, analitycznymi i decyzyjnymi
  3. Studia przypadków – oparte na zdarzeniach ze znanych polskich i zagranicznych firm (zwykle analizujemy je nieanonimowo, korzystając z przykładów firm znanych wszystkim uczestnikom, jak Ford, Google, McDonalds czy 3M.
  4. Kreatywne sesje problemowe – oparte na metodach mniej znanych niż klasyczna burza mózgów, a przez to ciekawszych dla uczestników.
  5. Planszowe symulacje strategiczne – gdy uczymy zarządzania czasem lub projektami, negocjacji, rozwiązywania problemów, albo myślenia strategicznego

Zapraszamy do kontaktu – chętnie porozmawiamy o szkoleniach miękkich dopasowanych do Państwa oczekiwań, branży, sytuacji i strategii HR.

4.6/5 - (30 votes)