Jeżeli byli Państwo niezadowoleni z naszych usług, lub mają Państwo zastrzeżenia co do sposobu albo formy ich realizacji, prosimy o złożenie reklamacji e-mailem – rozpatrzymy ją możliwie najszybciej.
Reklamację prosimy przesłać na adres kontakt@szkolenia-menedzerskie.pl. Prosimy w wiadomości do nas o opisanie sytuacji, która budzi Państwa wątpliwości. W opisie prosimy o zawarcie nazwy swojej firmy, nazwy i daty realizacji szkolenia (lub innej usługi) oraz podanie nazwiska trenera lub coacha, który odpowiadał za Państwa projekt.
Prosimy też o określenie, jakiej rekompensaty oczekiwaliby Państwo:
- Ponownego zrealizowania tego samego szkolenia – powtórzenia warsztatu przez innego trenera
- Vouchera uprawniającego szkoloną grupę do bezpłatnego udziału w innym szkoleniu z oferty Fundacji Training Projects, o równorzędnej wartości (prosimy o ew. sugestię, jaki temat szkolenia byłby dla Państwa najbardziej odpowiedni)
- Rabatu (w jakiej wysokości)
- Poprawienia / skorygowania realizacji pierwotnej usługi – przez innego trenera lub coacha (prosimy wówczas o krótką informacje, które elementy usługi chcieliby Państwo poprawić).
W ciągu maksymalnie 5 dni od daty otrzymania wiadomości skontaktuje się z Państwem nasz pracownik, by zadać ew. dodatkowe pytania, zdiagnozować dokładniej problem i spróbować ustalić jego przyczynę.
W ciągu kolejnych maksymalnie 5 dni reklamacja zostanie rozpatrzona.
Zasadą Fundacji Training Partners jest rozstrzyganie reklamacji na korzyść klienta – zarówno, gdy reklamacja była naszym zdaniem zasadna, jak w sytuacjach gdy nie da się tego jednoznacznie rozstrzygnąć (spór lub zastrzeżenia oparte są na subiektywnych ocenach, a trudno o jednoznaczne dowody lub fakty). W większości przypadków wolimy zrealizować dla Państwa dodatkowe szkolenie gratis, albo przyznać rabat, niż pozostawić uczucie niezadowolenia – po stronie uczestników warsztatu, albo osób zamawiających szkolenie.