Kluczowe zasady współpracy i komunikacji w zespole
Warsztaty rozwijające umiejętności komunikowania się to nasze najpopularniejsze szkolenie. Poznaj kluczowe zasady współpracy i komunikacji w zespole.
Warsztaty rozwijające umiejętności komunikowania się to nasze najpopularniejsze szkolenie. Poznaj kluczowe zasady współpracy i komunikacji w zespole.
Celem negocjacji w biznesie jest osiągniecie jak najlepszego wyniku. Można to osiągnąć na dwa sposoby: stosując negocjacje pozycyjne lub oparte na współpracę. Te ostatnie często nazywane są negocjacjami według Harwardzkiego Modelu Współpracy.
Dlaczego ludzie kupują? – Ludzie kupują, ponieważ produkt/usługa daje im ZADOWOLENIE, ZASPAKAJA POTRZEBĘ i ODCZUCIE KORZYŚCI. Ludzie nie czynią zakupów dla cech towaru, lecz z powodu KORZYŚCI, jakie on daje.
Asertywność – to sposób zachowania, który: wynika z bycia w zgodzie z samym sobą oraz przejawianiem pozytywnego stosunku zarówno do własnej osoby jak i do innych, wiąże się z autentycznością postawy (uczciwością wobec siebie i otoczenia), szacunkiem, co pozwala na swobodne wyrażanie własnych myśli i uczuć, poglądów oraz opinii, bez …
Zarządzanie zespołem handlowym to proces oparty o V filarów:
Jak sobie radzić ze stresem? poznaj najważniejsze zasady.