Sprzedaż – badanie potrzeb handlowców
Organizując trening handlowy, w każdym naszym projekcie opracowujemy harmonogram spotkania adekwatnie do potrzeb danej grupy sprzedawców lub przedstawicieli handlowych. O co więc Państwa na początek spytamy?
Organizując trening handlowy, w każdym naszym projekcie opracowujemy harmonogram spotkania adekwatnie do potrzeb danej grupy sprzedawców lub przedstawicieli handlowych. O co więc Państwa na początek spytamy?
Planując szkolenie zamknięte z asertywności, zawsze tworzymy program odpowiednio do oczekiwań pracodawcy i samych uczestników. O co więc Państwa na początek spytamy?
Co to znaczy „standard dobrego szkolenia”? Każdy warsztat jest inny – jego program jest odpowiedzią na potrzeby konkretnej grupy osób, firmy i sytuacji. Jest jednak kilka wspólnych punktów, których trenerzy Fundacji Training Projects przestrzegają w każdym projekcie. Jeśli jesteś trenerem wewnętrznym w firmie, możesz skorzystać z naszej listy do przygotowania …
Organizując trening z rozwiązywania konfliktów, zawsze dopasowujemy harmonogram spotkania odpowiednio do oczekiwań pracodawcy i samych uczestników. Pierwszy krok to zadanie Państwu poniższych pytań.
Planując trening z motywowania pracowników, zawsze tworzymy program odpowiednio do oczekiwań pracodawcy i samych uczestników – menedżerów. Pierwszy krok to zadanie Państwu poniższych pytań.
Przygotowując szkolenie zamknięte z efektywności osobistej i zarządzania czasem, w każdym naszym projekcie dopasowujemy harmonogram spotkania odpowiednio do sytuacji szkolonej firmy. Wszystko zaczyna się od postawienia Państwu jako klientowi kilku pytań.
Organizując szkolenie zamknięte z integracji w zespole lub pracy zespołowej, każdorazowo opracowujemy harmonogram spotkania odpowiednio do oczekiwań pracodawcy i samych uczestników. O co więc Państwa na początek spytamy?
Przygotowując zajęcia z komunikacji, każdorazowo dopasowujemy program odpowiednio do oczekiwań pracodawcy i samych uczestników. O co więc Państwa na początek spytamy?
Fundacja Training Projects specjalizuje się w szkoleniach zamkniętych dopasowanych do potrzeb klienta. Programy warsztatów tworzymy w oparciu o dogłębną analizę potrzeb szkoleniowych. Oto zasady, którymi kierujemy się podczas analizy.
Jeżeli byli Państwo niezadowoleni z naszych usług, lub mają Państwo zastrzeżenia co do sposobu albo formy ich realizacji, prosimy o złożenie reklamacji e-mailem – rozpatrzymy ją możliwie najszybciej.