Zarządzanie zmianą – badanie potrzeb szkoleniowych
Organizując zajęcia z zarządzania zmianami w organizacji, każdorazowo dopasowujemy program odpowiednio do potrzeb danej grupy. O co więc Państwa na początek spytamy?
Organizując zajęcia z zarządzania zmianami w organizacji, każdorazowo dopasowujemy program odpowiednio do potrzeb danej grupy. O co więc Państwa na początek spytamy?
Organizując zajęcia z zarządzania, planowania lub myślenia strategicznego, w każdym naszym projekcie dopasowujemy program odpowiednio do oczekiwań pracodawcy i samych uczestników. Naszą współpracę rozpoczniemy od wywiadu telefonicznego – i zadania serii pytań.
Organizując warsztaty dla trenerów wewnętrznych, w każdym naszym projekcie opracowujemy program adekwatnie do oczekiwań pracodawcy i samych uczestników. O co więc Państwa na początek spytamy?
Planując trening z autoprezencji lub prowadzenia prezentacji, każdorazowo opracowujemy harmonogram spotkania adekwatnie do potrzeb danej grupy. O co więc Państwa na początek spytamy?
Przygotowując trening z finansów menedżerskich, każdorazowo tworzymy harmonogram spotkania adekwatnie do oczekiwań pracodawcy i samych uczestników. O co więc Państwa na początek spytamy?
Przygotowując szkolenie zamknięte z zarządzania projektem, zawsze dopasowujemy harmonogram spotkania adekwatnie do potrzeb danej grupy. Naszą współpracę rozpoczniemy od wywiadu telefonicznego – i zadania serii pytań.
Przygotowując szkolenie zamknięte z obsługi klienta, w każdym naszym projekcie dopasowujemy harmonogram spotkania odpowiednio do sytuacji szkolonej firmy. Wszystko zaczyna się od postawienia Państwu jako klientowi kilku pytań.
Przygotowując warsztaty biznesowe z negocjacji, w każdym naszym projekcie dopasowujemy harmonogram spotkania adekwatnie do potrzeb danej grupy. Naszą współpracę rozpoczniemy od wywiadu telefonicznego – i zadania serii pytań.
W Training Projects mierzymy efektywność szkoleń na czterech poziomach określonych przez model Donalda Kirkpatricka. Pierwszy poziom oceny jest wliczony w cenę szkolenia. Kolejne zrealizujemy na Państwa życzenie.
Wszyscy uczestnicy szkoleń i warsztatów mogą trzymać, na życzenie pracodawcy zamawiającego szkolenie, dyplom lub certyfikat. Muszą jednak spełnić niezbędne wymogi do jego uzyskania. Dyplom lub certyfikat może dotyczyć zarówno pojedynczego szkolenia, jak i dłuższego cyklu rozwojowego.