Zapraszamy na szkolenia wyróżnione aż w trzech ostatnich rankingach firm szkoleniowych – w każdym z nich zajęliśmy miejsce na podium  (więcej o rankingach).

Szkolenia z obsługi klienta (prowadzimy szkolenia tradycyjne oraz online) adresowane są do sprzedawców, pracowników działów obsługi klienta, telemarketerów i opiekunów klientów. Program szkolenia każdorazowo dopasowany jest do specyfiki grupy szkoleniowej: branży, rodzaju  sprzedawanych produktów lub usług, typów obsługiwanych klientów,  poziomu zaawansowania i doświadczenia uczestników itp.

Szkolenia „obsługa klienta” to:

  1. Przećwiczenie wszystkich kroków w procesie obsługi klienta – na poziomie podstawowym lub zaawansowanym
  2.  Wypracowanie (a potem przećwiczeniu) wzorcowego modelu  i zasad obsługi klienta w Państwa firmie
  3. Wypracowanie rozwiązań dla najczęstszych problemów w obsłudze klienta w Państwa firmie (np.  rezygnacje, reklamacje, presja  na obniżanie ceny)
  4. Uświadomienie uczestnikom perspektywy myślenia, jaką ma ich klient (np. szersze uświadomienie potrzeb klienta, spojrzenie oczami klienta na jego problemy i proces zakupowy, poszerzenie wiedzy biznesowej uczestników – jeśli mieliby oni pełnić rolę doradcy klienta b2b)
  5. Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta (np. wywieranie wpływu) lub komunikacji w procesie obsługi (np. asertywne odmawianie)
  6. Analiza potrzeb i zachowań specyficznych grup klientów (np. VIP, działy zakupowe, osoby starsze, młodzież, menedżerowie, inwestorzy).

Szkolenia „obsługa klienta” prowadzą trenerzy z wieloletnim osobistym doświadczeniem w sprzedaży (byli handlowcy i menedżerowie) i obsłudze klientów (opiekunowie klientów).

W zależności od dobranego programu, szkolenia wykorzystują scenki, dyskusje moderowaną, kwestionariusze osobowościowe, studia przypadków, gry komunikacyjne, lub zaawansowaną symulację strategiczną Sales Simulation.

Szkolenie z obsługi klienta – tematyka

  • Analiza potrzeb klienta
  • Typologia klientów
  • Radzenie sobie z reklamacjami i zastrzeżeniami
  • Elementy negocjacji w obsłudze klienta
  • Opiekun jako doradca klienta b2b – obsługa doradcza
  • Telefoniczna obsługa klienta i telemarketing
  • Trudni klienci i radzenie sobie z nimi
  • Budowanie relacji z klienta
  • Poszerzanie i pogłębianie sprzedaży u zdobytych klientów
  • Rola account managera i opieka posprzedażowa
  • Psychologia obsługi i wywieranie wpływu
  • Radzenie sobie z presją cenową
  • Asertywna komunikacja
  • Myślenie biznesowe – oczami klienta w b2b
  • Budowanie wizerunku firmy w oczach klienta
4.1/5 - (19 votes)