Zapraszamy na szkolenia wyróżnione aż w trzech ostatnich rankingach firm szkoleniowych – w każdym z nich zajęliśmy miejsce na podium (więcej o rankingach).
Szkolenia z obsługi klienta (prowadzimy szkolenia tradycyjne oraz online) adresowane są do sprzedawców, pracowników działów obsługi klienta, telemarketerów i opiekunów klientów. Program szkolenia każdorazowo dopasowany jest do specyfiki grupy szkoleniowej: branży, rodzaju sprzedawanych produktów lub usług, typów obsługiwanych klientów, poziomu zaawansowania i doświadczenia uczestników itp.
Szkolenia „obsługa klienta” to:
- Przećwiczenie wszystkich kroków w procesie obsługi klienta – na poziomie podstawowym lub zaawansowanym
- Wypracowanie (a potem przećwiczeniu) wzorcowego modelu i zasad obsługi klienta w Państwa firmie
- Wypracowanie rozwiązań dla najczęstszych problemów w obsłudze klienta w Państwa firmie (np. rezygnacje, reklamacje, presja na obniżanie ceny)
- Uświadomienie uczestnikom perspektywy myślenia, jaką ma ich klient (np. szersze uświadomienie potrzeb klienta, spojrzenie oczami klienta na jego problemy i proces zakupowy, poszerzenie wiedzy biznesowej uczestników – jeśli mieliby oni pełnić rolę doradcy klienta b2b)
- Wybrane aspekty psychologii obsługi klienta (np. wywieranie wpływu) lub komunikacji w procesie obsługi (np. asertywne odmawianie)
- Analiza potrzeb i zachowań specyficznych grup klientów (np. VIP, działy zakupowe, osoby starsze, młodzież, menedżerowie, inwestorzy).
Szkolenia „obsługa klienta” prowadzą trenerzy z wieloletnim osobistym doświadczeniem w sprzedaży (byli handlowcy i menedżerowie) i obsłudze klientów (opiekunowie klientów).
W zależności od dobranego programu, szkolenia wykorzystują scenki, dyskusje moderowaną, kwestionariusze osobowościowe, studia przypadków, gry komunikacyjne, lub zaawansowaną symulację strategiczną Sales Simulation.
Szkolenie z obsługi klienta – tematyka
- Analiza potrzeb klienta
- Typologia klientów
- Radzenie sobie z reklamacjami i zastrzeżeniami
- Elementy negocjacji w obsłudze klienta
- Opiekun jako doradca klienta b2b – obsługa doradcza
- Telefoniczna obsługa klienta i telemarketing
- Trudni klienci i radzenie sobie z nimi
- Budowanie relacji z klienta
- Poszerzanie i pogłębianie sprzedaży u zdobytych klientów
- Rola account managera i opieka posprzedażowa
- Psychologia obsługi i wywieranie wpływu
- Radzenie sobie z presją cenową
- Asertywna komunikacja
- Myślenie biznesowe – oczami klienta w b2b
- Budowanie wizerunku firmy w oczach klienta