Jesteś niesamowity, Jak pokonywać zmiany, zmagać się z porażkami i żyć w sposób zamierzony, Neil Pasricha

Autor bestsellerów, Neil Pasricha, opierając się na licznych badaniach i opiniach ekspertów, może wydawać się, że buduje proste argumenty za tym, że jest Pan „super”. Obala on obecną kulturę doskonałości, podkreślając znaczenie porażki. Mówi również, że należy znaleźć czas na odłączenie się od dzisiejszej ciągłej łączności. W swój żywiołowy, czasem …

Język przywództwaJak zaangażować i zainspirować swój zespółJoel Schwartzberg

Może Pan posiadać wiele cennych informacji, ale jeśli nie potrafi Pan przekazać swojego przesłania lub zorganizować swoich pomysłów w przekonujący sposób, mówi trener wystąpień publicznych Joel Schwartzberg, to raczej nie uda się Panu nikogo zainspirować. Schwartzberg dzieli się łatwymi do zastosowania chwytami komunikacyjnymi, taktykami i zmianami nastawienia, które pomogą liderom …

Wiele żyć Michaela Bloomberga, Eleanor Randolph

Dziennikarka Eleanor Randolph wnikliwie przygląda się niezwykłej energii, która pozwoliła Michaelowi Bloombergowi stać się odnoszącym sukcesy finansistą, biznesmenem, politykiem i filantropem. Opowiada o pochodzeniu swojej rodziny, o trudnych lekcjach, które biedny chłopiec pobierał w Johns Hopkins, na Harvardzie i w Salomon Brothers oraz o tym, jak wykorzystał te lekcje podczas …

Sześć sposobów, w jaki Twoje biuro będzie inne w 2021 roku, o ile kiedykolwiek do niego wrócisz, Jena McGregor

W czasie pandemii koronawirusów klasa biała zamieniła narożne biura i globalne podróże na domowe miejsca pracy i spotkania w Zoomie. Szeroki sukces szczepionek – w zależności od rozwoju wariantów wirusa – oznacza, że ludzie mogą wrócić do swoich biur. Ale powstaje praca hybrydowa, praca zdalna nie zniknie, a obie te …

Failing UpDlaczego niektórzy wspinają się po drabinie mimo przeciętnościZulekha Nathoo

Czy obserwował Pan, jak współpracownik ponosi porażkę, dostaje kolejną szansę, znowu ponosi porażkę, dostaje kolejną szansę i w końcu odnosi sukces? W przemyślanym artykule BBC, reporterka Zulekha Nathoo wyjaśnia, że ten łańcuch zdarzeń nie jest niepokojący, chyba że szefowie akceptują porażki z powodu dyskryminacji. Problemy pojawiają się, gdy menedżerowie nie …

Zakręcone przywództwo, Jak w pełni zaangażować talenty każdego w Państwa organizacji, Charles C. Manz i Craig L. Pearce

W wielu organizacjach przywództwo stało się zakorkowanym bałaganem. Recepty na poprawę przywództwa często opierają się na przestarzałej, powszechnej mądrości i paradygmacie warstw scentralizowanych autokratów. Aby pokonać tę „chorobę przywództwa”, mówią profesorowie biznesu Charles C. Manz i Craig L. Pearce, Państwa firma powinna wyjść poza konwencjonalną taktykę i przyjąć „pokręcone przywództwo”. …

Długi marsz do wolności, Autobiografia Nelsona Mandeli, Nelson Mandela

Czytanie tej relacji z pierwszej ręki, współczesnej relacji z życia Nelsona Mandeli jest niezwykłą okazją. Mandela, południowoafrykański bojownik o wolność i więzień polityczny przez 27 lat, opowiada swoją własną historię o tym, jak pomógł swoim czarnym rodakom zrzucić kajdany apartheidu, jak Afrykański Kongres Narodowy prowadził i wygrał swoją walkę i …

Największe dziedzictwo COVID-19, Praca zdalna i jej implikacje dla postpandemicznego rynku pracy w USA, Gad Levanon, Elizabeth Crofoot i Frank Steemers

Przed pandemią nakazującą pozostanie w domu, tylko 8% do 10% osób pracujących przy biurku pracowało w domu. Jednak wiele osób i firm miało w czasie kryzysu pozytywne doświadczenia z pracą zdalną. W gospodarce post-pandemicznej nawet 50% osób może nadal pracować zdalnie. Z raportu Conference Board wynika, że firmy prawdopodobnie przejdą …

Pracować lepiej razem, Jak pielęgnować silne relacje, aby zmaksymalizować dobrobyt i zwiększyć zyski, Jen Fisher i Anh Phillips

Więź międzyludzka ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu w miejscu pracy. Prawdziwe, oparte na zaufaniu relacje w pracy zwiększają satysfakcję z pracy i umożliwiają pracownikom osiąganie najwyższych wyników. Jen Fisher, dyrektor ds. dobrego samopoczucia w Deloitte, oraz Anh Phillips, badaczka, przedstawiają mocne argumenty biznesowe przemawiające za wspieraniem relacji w miejscu pracy, …

Nawyk lidera, Opanuj umiejętności potrzebne do przewodzenia w ciągu kilku minut dziennie, Martin Lanik

Przywództwo to zbiór nawyków. Jeśli nauczy się Pan rozwijać odpowiednie z nich, może Pan stać się lepszym liderem. W tym celu Martin Lanik, ekspert w dziedzinie rozwoju przywództwa, przedstawia szczegółowo swoją „Formułę nawyku lidera”, która prowadzi do powiązania działań przywódczych z określonymi wskazówkami lub „mikrozachowaniami”, aż staną się one nawykami. …