Naprawa informacji zwrotnej, Wyrzuć przeszłość, przyjmij przyszłość i prowadź do zmian, Joe Hirsch

Każdy, kto przechodził przez męczące oceny pracy, wie, że udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych może być bezowocne, a nawet przynosić efekty odwrotne do zamierzonych. Jako alternatywę, konsultant ds. przywództwa i komunikacji Joe Hirsch przedstawia „feedforward”, podejście zorientowane na przyszłość. Przedstawia sześć sposobów na naprawienie tradycyjnej informacji zwrotnej. Przytaczając liczne studia …

The Leadership Lab, Zrozumieć przywództwo w XXI wieku (Kogan Page Inspire Series), Chris Lewis i dr Pippa Malmgren

Chris Lewis i Pippa Malmgren przedstawiają wyniki serii forów LEWIS Advisory Board z 2017 i 2018 roku, które przeprowadzili z liderami na całym świecie, aby przedyskutować „ostrzejszy, dokładniejszy obraz rzeczywistości”, z jaką stykają się ci menedżerowie. Czerpiąc z pomysłów liderów z sektora publicznego i prywatnego, wojska, instytucji religijnych i szkół …

Siłownia umysłu, Przewodnik sportowca po wewnętrznej doskonałości, Gary Mack i David Casstevens

Optymalne wyniki na boisku – lub w biurze – wymagają odpowiedniego nastawienia psychicznego. W swojej bogatej karierze konsultanta psychologii sportu, Gary Mack pracował z setkami sportowców zawodowych i amatorów. Wiele lekcji i technik, które zastosował, zachowało się w tym nieprzemijającym klasyku z 2001 roku. Mądre, inspirujące i zabawne studium umysłu …

Produkcja wirtualnych szkoleń, spotkań i webinarów, Opanuj technologię, aby zaangażować uczestników, Kassy LaBorie

Mistrzyni wirtualnych prezentacji Kassy LaBorie przedstawia przewodnik krok po kroku dla producentów w środowiskach spotkań online. Uczy, czym różnią się platformy „Revealers and Builders”, jak rozwiązywać problemy techniczne podczas sesji, a nawet o etykiecie online. Zrozumieją Państwo, dlaczego dobry projekt angażuje uczestników, jak przygotować go z wyprzedzeniem za pomocą szczegółowych …

Ścieżka menedżera, Przewodnik dla liderów branży technologicznej poruszających się po ścieżce wzrostu i zmian, Camille Fournier

Camille Fournier, dyrektor zarządzający i szef działu inżynierii platformy w Two Sigma, była wiceprezes ds. technicznych w Goldman Sachs i CTO w Rent the Runway, wyjaśnia, w jaki sposób zarządzanie jakością wpływa na solidną inżynierię, harmonię w miejscu pracy i przyszłe zyski. Obala powszechnie panujące wśród inżynierów oprogramowania przekonanie, że …

Rewolucja w pracy zdalnej, Odnieść sukces z każdego miejsca, Tsedal Neeley

Na początku 2020 roku setki milionów pracowników na całym świecie nagle zaczęły pracować zdalnie. Liderzy zaczęli się bać, aby zapewnić pracownikom i zespołom narzędzia i wsparcie potrzebne do utrzymania łączności i odniesienia sukcesu. W miarę jak firmy wychodzą z pandemii, autor Tsedal Neeley informuje, że kadra kierownicza i pracownicy mają …

Jak firmy mogą reagować na koronawirusyFirmy i pracownicy, którzy znaleźli się w punkcie zerowym epidemii wirusa COVID-19, dają wskazówki, co sprawdza się w czasie kryzysu, a co nie.Michael Hudecheck, Charlotta Sirén, Dietmar Grichnik i Joakim Wincent

Podczas gdy świat stoi w obliczu wpływu pandemii koronawirusa na biznes i gospodarkę, firmy, które poradziły sobie z gospodarczym upadkiem w Chinach, oferują wartościowe, możliwe do zastosowania lekcje. Naukowcy z europejskich uniwersytetów opracowali zestaw najlepszych praktyk, które wyciągnęli z chińskich doświadczeń i podsumowali je w MIT Sloan Management Review. Ich …

Jak firmy mogą reagować na koronawirusy, Firmy i pracownicy, którzy znaleźli się w punkcie zerowym epidemii wirusa COVID-19, dają wskazówki, co sprawdza się w czasie kryzysu, a co nie., Michael Hudecheck, Charlotta Sirén, Dietmar Grichnik i Joakim Wincent

Podczas gdy świat stoi w obliczu wpływu pandemii koronawirusa na biznes i gospodarkę, firmy, które poradziły sobie z gospodarczym upadkiem w Chinach, oferują wartościowe, możliwe do zastosowania lekcje. Naukowcy z europejskich uniwersytetów opracowali zestaw najlepszych praktyk, które wyciągnęli z chińskich doświadczeń i podsumowali je w MIT Sloan Management Review. Ich …