Przez 8 lat zajmował się kierowaniem i szkoleniem zespołów przedstawicieli medycznych, specjalizuje się w budowaniu i kierowaniu zespołami w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Przez 11 lat pracował w Gedeon Richter i Ewopharma AG. Przeszedł drogę od przedstawiciela, przez kierownika regionalnego, dyrektora regionalnego aż do dyrektora handlowego.
Od kilkunastu lat Andrzej Niemczyk prowadzi szkolenia warsztatowe związane z rozwojem menedżerskim (zarządzanie zespołem, przywództwo, rozwiązywanie konfliktów, coaching, komunikacja, psychologia zarządzania) oraz handlowe (techniki sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż doradcza, negocjacje, zarządzanie sprzedażą).
Autor wielu książek z zakresu zarządzania ludźmi, motywowania, sprzedaży i negocjacji.
Prywatnie żeglarz, instruktor żeglarstwa, grotołaz i biegacz.
Andrzej Niemczyk prowadził szkolenia m.in. dla:
ING, BZ WBK, Kaufland, Decathlon, Polpharma, Volvo, Maszyny Budowlane,Servier, AIG, Danfoss, Deloitte, Leroy Merlin, Pracuj.pl, Hortex, Unilever, Heel, Berlin Chemie, Maspex, Pilikngton, Cersanit, Nike, Hochland, Eaton Automotive, Shell
Jaki styl pracy ma Andrzej Niemczyk?
- Bardzo nieformalna i partnerska atmosfera, dużo anegdot i humoru
- Liczne biznesowe narzędzia i praktyczne metody podbudowane najnowszą wiedzą psychologiczną
- Osobisty autorytet wieloletniego menedżera, instruktora żeglarstwa i lekarza
- Pracuje pięcioma rodzajami niesztampowych scenek – zwykle są nowością dla większości uczestników