Przez 8 lat zajmował się kierowaniem i szkoleniem zespołów przedstawicieli medycznych, specjalizuje się w budowaniu i kierowaniu zespołami w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Przez 11 lat pracował w Gedeon Richter i Ewopharma AG. Przeszedł drogę od przedstawiciela, przez kierownika regionalnego, dyrektora regionalnego aż do dyrektora handlowego.

Od kilkunastu lat Andrzej Niemczyk prowadzi szkolenia warsztatowe związane z rozwojem menedżerskim (zarządzanie zespołem, przywództwo, rozwiązywanie konfliktów, coaching, komunikacja, psychologia zarządzania) oraz handlowe (techniki sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż doradcza, negocjacje, zarządzanie sprzedażą).

Autor wielu książek z zakresu zarządzania ludźmi, motywowania, sprzedaży i negocjacji.

Prywatnie żeglarz, instruktor żeglarstwa, grotołaz i biegacz.

Andrzej Niemczyk prowadził szkolenia m.in. dla:

ING, BZ WBK, Kaufland, Decathlon, Polpharma, Volvo, Maszyny Budowlane,Servier, AIG, Danfoss, Deloitte, Leroy Merlin, Pracuj.pl, Hortex, Unilever, Heel, Berlin Chemie, Maspex, Pilikngton, Cersanit, Nike, Hochland, Eaton Automotive, Shell

Jaki styl pracy ma Andrzej Niemczyk?

  • Bardzo nieformalna i partnerska atmosfera, dużo anegdot i humoru
  • Liczne biznesowe narzędzia i praktyczne metody podbudowane najnowszą wiedzą psychologiczną
  • Osobisty autorytet wieloletniego menedżera, instruktora żeglarstwa i lekarza
  • Pracuje pięcioma rodzajami niesztampowych scenek – zwykle są nowością dla większości uczestników
5/5 - (3 votes)