25 lat przepracował w działach handlowych, z czego 20 lat jako menedżer sprzedaży. Sprzedawał m.in. marki Elmex , Jordan, Blistex w kanale farmaceutycznym, tradycyjnym i nowoczesnym. Zwycięzca wielu wewnętrznych konkursów sprzedażowych zarówno na poziomie przedstawicielskim jak i menedżerskim.
Przez 6 lat był Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu na rynku indyjskim w TZMO S.A. Mieszkając w Indiach, zarządzał 70-cio osobowym międzynarodowym zespołem. Zreorganizował system pracy handlowców i wprowadził autorski system IT, umożliwiający nowoczesne zarządzanie działem sprzedaży. Poprawił wyniki sprzedażowe swojego zespołu o 80%.
Prowadził niezliczoną liczbę szkoleń wdrażających handlowców do pracy, oraz dot. systemów IT wykorzystywanych przez handlowców i managerów sprzedaży. Prowadził warsztaty i gry symulacyjne zarówno dla wielkich korporacji (Nokia, Astra Zeneca, Vattenfall, UPM Polska, Dekpol, Knauf, Sollers Consulting) jak i małych firm (APN Promise, Agro Bis).
Zwolennik zarządzania zespołem na zasadzie dobrej komunikacji, częstej wspólnej pracy w terenie, budowania dobrych relacji, ale i dokładnej i wielopoziomowej analizy pracy podległych osób.
Jaki ma styl pracy?
- Zdecydowany i dynamiczny
- Lubi wprowadzać przyjazną atmosferę – small talk, zainteresowanie problemami uczestników
- Nieformalny, z dużym luzem
- Konkretny: działanie nastawione na mierzalny, biznesowy (sprzedażowy) cel
- Mnóstwo zaskakujących i praktycznych przykładów z wizyt handlowych zarówno z rynku polskiego jak i międzynarodowego
Obejrzyj fragment warsztatu prowadzonego przez Andrzeja: