Zapraszamy na szkolenia handlowe wyróżnione aż w trzech ostatnich rankingach firm szkoleniowych – w każdym z nich zajęliśmy miejsce na podium (więcej o rankingach).
Prowadzimy tradycyjne oraz online warsztatowe, coachingowe i symulacyjne szkolenia sprzedażowe dla pracowników firm produkcyjnych, usługowych, handlowych w sektorze b2b i b2c.Oferujemy też indywidualny coaching handlowy – także w czasie wizyt u Państwa klientów.
Nasi trenerzy to byli handlowcy i menedżerowie sprzedaży – praktycy tematyki sprzedażowej.
Szkolenia sprzedażowe – tematyka
- Proces i techniki sprzedaży
- Negocjacje
- Sprzedaż – poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań dla istniejących ograniczeń
- Sprzedaż przez telefon
- Obrona ceny w procesie sprzedaży
- Budowanie trwałych związków i relacji z klientami
- Analiza transakcyjna w sprzedaży
- Sprzedaż doradcza i praca z kluczowymi klientami
- Zarządzanie czasem dla handlowców pracujących w terenie i stacjonarnych
- Prezentacje sprzedażowe – prowadzenie prezentacji dla małych i dużych grup
Obsługa klienta i działania po-sprzedażowe
- Praca z klientem w punkcie sprzedaży
- Praca z klientem b2b
- Typologia klientów (oparta na teorii Junga – 4 dominujące osobowości klientów)
- Telefoniczna obsługa klienta i telemarketing handlowy i posprzedażowy
- Pogłębianie i poszerzanie sprzedaży
- Budowanie relacji z klientami
- Obsługa reklamacji
Zarządzanie sprzedażą i zespołem handlowym
- Zarządzanie zespołem handlowym – rola i zadania szefa
- Optymalizacja pracy handlowca i działu sprzedaży – efektywna organizacja zadań, rynku, procesu handlowego
- Motywowanie pozafinansowe i finansowe w działach sprzedaży
- Coaching sprzedażowy – w terenie (u klienta) i w biurze
- Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole sprzedaży
- Kształtowanie strategii handlowej firmy – gra symulacyjna Sales Simulation
Zapraszamy na szkolenia sprzedażowe prowadzone przez osoby, które wiele lat temu zaczynały swoją drogę jako handlowcy (w koncernach FMCG, farmacji i IT), potem były regionalnymi kierownikami sprzedaży aż w końcu awansowali na stanowiska dyrektorów sprzedaży – by wreszcie zrobić certyfikację coacha i zostać trenerami. Na naszych szkoleniach nie spotkasz trenerów – teoretyków.
Nasi trenerzy prowadzący szkolenia sprzedażowe znaleźli się w gronie 22 najlepszych polskich trenerów – Ranking Najlepszych Trenerów Biznesu.
Analiza potrzeb handlowców
Nasze szkolenia sprzedażowe dostosowujemy każdorazowo do specyfiki szkolonego zespołu, branży w której działa klient itp. Wszystkie szkolenia sprzedażowe przygotowywane są w oparciu o analizę potrzeb firmy i uczestników.
Jeśli są Państwo zainteresowani poznaniem bliżej naszych programów i metod pracy – prosimy o kontakt. Przeprowadzimy krótką rozmowę, w której zapytamy Państwa o oczekiwania wobec szkolenia i specyfikę grupy sprzedawców. Po tej rozmowie przygotujemy wstępny zarys oferty i program szkolenia. Zaprezentujemy też trenerów, których rekomendujemy do Państwa projektu. Wówczas będą Państwo mogli ocenić, czy nasze szkolenia są warte dalszej analizy: bliższego określenia potrzeb i doprecyzowania programu cyklu rozwojowego lub pojedynczych warsztatów.
Szkolenia sprzedażowe prowadzone przez naszych trenerów są ciekawe, interaktywne, ale przede wszystkim skuteczne. W sprzedaży, jak nigdzie indziej, istotny jest przecież wynik. Z tego właśnie powodu staramy się wspierać szkolenia innymi działaniami: coachingiem sprzedażowym, doradztwem związanym z organizacją działu sprzedaży, itp. Wiemy bowiem, że pojedynczy, dwudniowy warsztat nie przełoży się na wyniki sprzedażowe tak, jak mądrze skonstruowany, długofalowy program rozwojowy. Z większością naszych klientów wspólnie rozwijamy umiejętności sprzedażowe ich handlowców, pracując z nimi od wielu lat. Zapraszamy do zapoznania się z opisami projektów, w których rozwijaliśmy umiejętności sprzedażowe handlowców i potencjał menedżerski szefów sprzedaży.
Zachęcamy do kontaktu z jednym z naszych trenerów prowadzących szkolenia sprzedażowe. Wsłuchamy się w Państwa potrzeby i oczekiwania, a potem wspólnie wypracujemy koncepcję rozwoju Państwa zespołu sprzedaży.